ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان میزبانی مشهد از لیگ والیبال پسران زیر ۲۰ سال کشور ایوب العملود به ایران رسید + عکس مشکل جدی قلی زاده برای حضور در پرسپولیس زنوزی خواستار قرارداد جدید سه پرسپولیسی باشگاه پرسپولیس به دنبال کنار گذاشتن صادقی گولسیانی صدای گاریدو را درآورد اخباری یا ایپاسی یکی جانشین بیرو می‌شوند ناراحتی مربیان پایه پرسپولیس از گاریدو تیم ملی از ۹ شهریور استارت می‌زند جریمه استقلالی‌ها شفاف می‌شود! سوئیت اختصاصی برای نکونام در استقلال پیروزی‌های ۷۰ هزار دلاری استقلال و پرسپولیس پایان کار پرسپولیس با جذب ۳ بازیکن خارجی سیاست استقلال در فصل جدید: با رقبا به اردو نمی‌رویم! افزایش سقف بودجه تیم‌های لیگ برتری به بن‌بست خورد زمان آغاز بازی‌های فوتبال لیگ‌های معتبر اروپایی فصل ۲۵-۲۰۲۴ واکنش باشگاه استقلال به جدایی حسینی: قرارداد دارد ترابی: از پرسپولیس خداحافظی نمی‌کنم و دوباره برمی‌گردم + عکس
سرخط خبرها

دعوت از ۳ دانشجوی مشهدی بدمینتون باز به اردوی تیم ملی دانشجویان | رقابت سخت برای سهمیه روسیه

  • کد خبر: ۱۶۸۰۳۶
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
دعوت از ۳ دانشجوی مشهدی بدمینتون باز به اردوی تیم ملی دانشجویان | رقابت سخت برای سهمیه روسیه
با اعلام کادر فنی تیم ملی بدمینتون دانشجویان ایران، ۲۶ بازیکن آقا به اردو فراخوانده شدند که مشهد نیز ۳ سهمیه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، اردوی تیم ملی بدمینتون دانشجویان دختر و پسر ایران در حالی برگزار خواهد شد که در قسمت آقایان، دانشجویان مشهدی دارای ۳ نماینده می‌باشند.

مهدی رضایی، سینا سالاری و محمد زرچی، ملی پوشانی هستند که از فردا (۱۸ خرداد) در سالن اختصاصی فدراسیون بدمینتون در تهران به مصاف دیگر دانشجویان مدعی خواهند رفت.

مهدی رضایی دانشجوی علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد پیش از این موفق به کسب عنوان نخست المپیاد ورزشی دانشجویان کشور در تبریز شده بود و در این بازی ها شانس بالایی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی دارد. 

محمد زرچی به عنوان پر افتخارترین ورزشکار مشهدی در این اردو با سابقه حضوردر ۲ تورنمنت بین المللی و کسب مدال می باشد که وی نیز از شانس بالایی برای برتری مقابل حریفان خود برخوردار است. زرچی دانشجوی رشته پرستاری می باشد.

سینا سالاری، دیگر نماینده مشهد و دانشجوی رشته شهرسازی، در عین داشتن تجربه کمتر نسبت به دو بازیکن دیگر مشهد، اما از انگیزه های بالایی برای رقابت با حریفان برخوردار است و باید دید این بازیکنان، فردا و پس فردا چه نتایجی را رقم خواهند زد.

فستیوال بین المللی ورزش‌های دانشگاهی از ۲۸ مرداد تا ۹ شهریور سال جاری به میزبانی یکاترینبورگ روسیه برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->